Wednesday, August 4, 2010

مسلسلات...!


تيمعنا و كان الموضوع كالاتي:!!1



الشطه: بتابع كل المسلسلات في رمضان... ايشوقووووووووووووون شنشوف شنخلي.... بس ترى لازم كلّنا نتفق على اي مسلسلات بنتابع علشان الحش باليمعه


النسره: و اللي يعافيج نبي نتابع مسلسلات نظيفه لا فيها مخدرات و لا مشروب و لا مأسي و تكمّش ... درب الزلق و رقيه و سبيكه وخالتي قماشه فيهم شي؟ يا حلوهم لمّا الحين اشوفهم و الابتسامه شاقه حلجي ... اكو احلى من النظافه... ويع علينا راضين ناس ما نعرفهم يمثلونا جدام الله و خلقه


الشّكاكه: ولا سحوره و لا خيانات و حبني و حبّك... يا حلوها هبه حماده... مسلسلاتها ذربه ... بتابع زواره خميس دعايتها اتشوق


نطّت الحنّه: انا انا انا ... ابي اشوف عايزه اتجوز ... واااااي شكلها خف طينه... تدرون كانت بلوق و صارت كتاب بعدين مسلسل


العسره: انا والله شوقتني زهره و ازواجها الخمسه

و للمره الاولى الفاصله تشتط و تندمج بالموضوع

الفاصله: واااااااااي ياربي عيب عليهم احنا برمضان.... شنو زهره و ازواجها الخمسه و الشرع حلّل اربع


بدّعت!!

bye xoxo


14 comments:

  1. أنا عيل قاصه الحق من نفسي..مسلسلات خليجيه ما أشوف..ولائي حق المصري..أنا مع الحنّه..أنا عايزه أتجوز..أولا لأن الكتاب ملح الدنيا..و ثانيا أحب تمثيل هند صبري

    ReplyDelete
  2. رمضان ثلاثين يوم او اقل حلات الواحد يستثمره بالطاعات والزوارات وعمل الخيرات والثعلب فات فات...ولا مالها شغل!؟

    كيفاني

    ReplyDelete
  3. قورجس اودري
    هند صبري تينن ويها مري و تعقّد... بنقولج ع المسلسلات اللي بنتابعها و لازم اتابعينها معانا لزوم الحش مو؟

    ReplyDelete
  4. كيفاني اهلا فيك
    اكيد بنسوي كل اللي قلته لا توصي بس رمضان من غير مسلسلات ما يرهم
    شكرا ع المرور :)

    ReplyDelete
  5. صباح الخير


    ولا تنسين ختم القرآن في شهر القرآن



    :)




    وانا مع عايزه اتجوز


    صبحج الله بالخير

    ReplyDelete
  6. why me
    شرفتيني .... و اكيد لا توصين... و خلاص عيل بنظمج معانا في حش عايزه اتجوز

    ReplyDelete
  7. مبارك عليكم الشهر
    اللهم اهل علينا رمضان بالامن والامان والايمان والسلامه والعون بحسن العباده

    كل عام وانت بخير

    ReplyDelete
  8. عايزه اتجوز ع اللسته :)
    ربي يعينا على صيام و قيام
    الشهر الفضيل

    مبارك عليكم الشهر يا بنيات ^_^

    ReplyDelete
  9. مبارك عليكم الشهر وعساكم من عواده :)

    وصلي سلامي للشله .. عندي مثلها ومسمينها فرقه حسب الله لوووووووول

    الله لايفرقكم ياارب

    ReplyDelete
  10. مبارك عليكم الشهر
    و كل عام و انتم بخير .. سلامي للجميع

    ReplyDelete
  11. بنت الشاميه:
    يا هلا و غلا.... علينا و عليج و اسفين ع لتاخير...كل عام و انت بخير و صحه و سلامه حبيبتيو تعودينا يا رب

    ReplyDelete
  12. قلب طفله
    علينا و عليج حبيبتي و سامحينا ع التاخير و ان شاء الله تعودينه و تصومينه مع حبايبج

    ReplyDelete
  13. crazy girl in a good way
    علينا و عليج حبيبتي و سامحينا ع التاخير و الشله كلها تسلم عليج و تباركلج بالشهر... الله يعينكم و يعينا عليهم بس يا حلوهم و يا حلو فصلاتهم

    ReplyDelete
  14. maram
    علينا و عليج حبيبتي و اسفين ع التاخير و تعودينه مع الاهل بالصحه و العافيه

    ReplyDelete